Thursday, August 14, 2014

ARTIS CANTIK INI MENJADI SENSASI KERANA KONGSIKAN VIDEONYA SAAT JALANI PEMBEDAHAN PLASTIK

Seorang selebriti cantik Vietnam yang menjadi pemenang acara pencarian bakat "TheVoice" membuat sensasi dengan menghantar videonya ketika sedang menjalani prosedurpembedahan.

Si cantik tersebut, Phạm Thi Huong Tram, karuan saja menjadi bahan pembicaraan diinternet kerana videonya yang sedang menjalani pembedahan plastik pada wajahsekaligus pembesaran pada payudaranya beredar amat cepat dan menjadi viral diVietnam, Singapura, China, Jepun, Korea dan Hong Kong.

Salah satu topik yang menjadi perdebatan adalah bahawa dalam video tersebut tanpasengaja payudara Phạm Thi Huong Tram terdedah dan kelihatan amat jelas. Menanggapihal tersebut, penyanyi ini malah santai-santai sahaja dan hanya memberikan senyumketika ditanyakan.

Berikut adalah screenshot dari rakaman video yang menghebohkan ini:

Pasukan doktor sedang melakukan prosedur standard memeriksakan keadaan Phạm Thi Huong Tram sebelum memulakan pembedahan

Doktor memebri tanda-tanda pada bahagian wajah Phạm Thi Huong Tram yang perlu"diperbetulkan" saat pembedahan

Phạm Thị Hương Tràm tertidur pulas setelah dibius 


Inilah salah satu bahagian yang kontroversi dalam video tersebut di mana payudara PhạmThi Huong Tram terdedah dengan sangat jelas (gambar diburamkan disini demikesantunan)



Perbezaan wajah Phạm Thi Huong Tram sebelum pembedahan (atas) dan sesudahpembedahan (bawah). Wajahnya kelihatan lebih segar


0 comments:

Post a Comment